Scroll Top

איך פותחים חנות באמזון

איך פותחים חנות באמזון

איך פותחים חנות באמזון? אמזון, שהחלה את דרכה כחנות ספרים מקוונת, הפכה לאחד מאתרי האינטרנט הגדולים והמוכרים בעולם למכירה ורכישה של מוצרים רבים ומגוונים. לבעלי עסקים רבים פתיחת חנות האמזון מהווה את הפלטפורמה הנכונה והאידאלית עבורם.

הערך המוסף הקיים בפתיחת חנות באמזון נוגע בעובדה, שלעומת אי.ביי המוניטין של המוכר משמעותי הרבה פחות למול איכות המוצרים. ברכישה של מוצרים באמזון אנו, כרוכשים פוטנציאליים, ניחשף לדירוג מעמיק ומשמעותי של המוצר עצמו שהוא, בסופו של דבר, חשוב לנו לעומת המוניטין של המוכר עליו מושם דגש באי.ביי. למי ששואף בהקמת חנות וירטואלית באמזון עליו להכיר בעובדה שלא יצטרך לעמול על חשיבותו והמוניטין שלו אלא על טיב המוצרים אותם הוא מוכר.

למעוניינים בפתיחת חנות וירטואלית באמזון חשוב להכיר שיש בעצם לפתוח חשבון בכל אחת מעשר הזירות העולמיות הכוללות את אמזון: זירה עולמית, זירה בצרפת, ספרד, יפן, גרמניה, קנדה, אנגליה, איטליה, סין ואוסטרליה. בכל זירה קיימים חוקים ותקנות שונים הנוגעים גם לעלויות ולכן ישנה חשיבות רבה בלמידת כל זירה לעומק ובנפרד.

בפתיחת החנות באמזון יש לדאוג שהמפרט של כל מוצר יכלול בתוכו את כל הפרטים הטכניים הנדרשים והתכונות שיש למוצר וזאת בכדי שיהיה ברור ללקוחות הפוטנציאליים. פרטים אלו יש למלא במדויק ובהתאם לתכונות המוצר בפועל. בין היתר, חשוב אף לרשום האם המוצר הינו חדש מהיצרן או שמדובר בעצם במוצר יד 2. במקרה שלא מדובר במוצר חדש מהיצרן יש כמובן להתייחס למצבו העכשווי ובמקרה ולמוצר ישנם פגמים חשוב לתארם במדויק.

היבט נוסף שיש להתייחס אליו נוגע לעלות המשלוח. לעלות המשלוח מרכיב משמעותי בתמחור הסופי של כל מוצר אותו אנו מוכרים. קיימים מוצרים ובהם אמזון מעניקה הוזלה וזאת בהתאם למוצר. חשוב כמובן לבדוק האם במוצרים אותם אנו מציעים למכירה קיימת אותה הוזלה. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בפתיחה של חנות באמזון נוגעת לאחריותנו האישית בניהול מערך ההזמנות והמלאי של החנות. אחריות זו חלה מהרגע שהעלנו המוצרים לחנות שיצרנו באמזון ועד למצב בו מחליט הלקוח בהשבת המוצר מכל סיבה שלא תהיה, כשאנו מחויבים
להחזר כספי מלא בתוך 30 יום.

אז איך פותחים חנות באמזון? בפועל תהליך הפתיחה אינו מורכב, מזינים פרטים אישיים, שם חנות, פרטי אמצעי תשלום, הגדרת אמצעי קבלת תשלום ( חשבון בנק אמריקאי או כרטיס פיוניר ), קוד אימות וסיימנו את רוב העבודה. בקטגוריות מסוימות (כמו מזון וקוסמטיקה) נדרשת עבודה של העלאת מסמכים וחשבוניות, ושיחות עם אנשי תמיכה על מנת לפתוח את החשבון.

לעתים עדיף לחסוך את הזמן ולהיעזר בחברה מקצועית לפתיחת מהירה של החשבון. עוד הסבר על הנושא תוכלו למצוא כאן

היתרונות המגוונים של מכירה דרך אמזון

עלייתן של פלטפורמות המסחר הדיגיטלי סימנה שינוי טרנספורמטיבי בכלכלה הגלובלית, והובילה עסקים קטנים ובינוניים לתחום של צמיחה אקספוננציאלית והרחבת טווח ההגעה לשוק. במיוחד, אמזון, פלטפורמת המסחר האלקטרוני המובילה בעולם, מציעה שפע של הזדמנויות המאפשרות למוכרים למקסם רווחיות, להגיע לבסיס לקוחות גלובלי ולגשת לשירותי תפעול ושיווק מתקדמים. מינוף התשתית האיתנה של אמזון מאפשר לעסקים להתחבר למקטעים דמוגרפיים חדשים, להפחית עלויות תפעול ולהעלות את הנראות של המותג שלהם.

טווח הגעה ללקוחות ברחבי העולם ונראות משופרת

א. נגישות לשוק גלובלי

אמזון מאפשרת הגעה לטווח עולמי נרחב, המאפשר למוכרים לחדור לשווקים בינלאומיים במינימום מאמץ. על ידי רישום מוצרים באמזון, עסקים מקבלים גישה ליותר מ-300 מיליון לקוחות פעילים ברחבי העולם, ובכך מרחיבים באופן משמעותי את בסיס הלקוחות שלהם. חשיפה גלובלית זו מגבירה את הנראות, משפרת את טווח ההגעה ללקוחות ומטפחת בסיס איתן להתרחבות בינלאומית.

ב. מינוף האמינות של אמזון

מכירה באמזון מעניקה לעסקים את היתרון של התאמת המותג שלהם לפלטפורמת מסחר אלקטרוני מהימנה ומבוססת. אמינות המותג של אמזון יכולה לחזק את המוניטין של המוכר, ובכך להגביר את אמון הלקוחות והביטחון במוצרים שלהם.

ג. אספקת מוצרים ממחסני אמזון ושירות לקוחות

Amazon’s Fulfillment Network

על ידי מינוף שירות הלוגיסטיקה של אמזון (FBA), המוכרים יכולים לבצע מיקור חוץ של תהליכי אחסון, אריזה ומשלוח, מה שמאפשר להם להתמקד בכישורי הליבה שלהם. רשת הלוגיסטיקה והמחסנים הרחבה של אמזון מבטיחה אספקה בזמן מהיר וטיפול יעיל בהחזרות והחזרים כספיים, ובכך משפרת את שביעות רצון הלקוחות ומטפחת את נאמנות הלקוחות.

ניהול שירות לקוחות ומשוב

אמזון מספקת שירות לקוחות מקיף ומנהלת משוב בשם המוכרים, ובכך מפחיתה את הנטל של ניהול קשרי לקוחות. תכונה זו מאפשרת למוכרים להתרכז בפיתוח מוצרים ובאסטרטגיות צמיחה עסקיות.

ד. מודל עסקי ניתן להרחבה

המודל העסקי של אמזון תומך במידרגיות, ומספק לעסקים את הגמישות להתאים את פעילותם בהתאם לביקוש בשוק. התשתית של אמזון, הבנויה על שירותי מחשוב ענן, מבטיחה מידרגיות חלקה, ובכך מאפשרת התרחבות וצמיחה עסקית.

סיכום – ההחלטה למכור דרך אמזון טומנת בחובה יתרונות רבים שיכולים להניע עסק להצלחה בשוק הדיגיטלי התחרותי של היום. על ידי ניצול מגוון הלקוחות העולמי של אמזון, שירותי האחסון והלוגיסטיקה של אמזון ושירות הלקוחות, והמודל העסקי הניתן להרחבה במידת הצורך, המוכרים יכולים לצלוח את אתגרי המסחר האלקטרוני ולהשיג צמיחה עסקית משמעותית. רתימת הכוח של אמזון כפלטפורמת מסחר אלקטרוני סוללת את הדרך לעסקים לחרוג מגבולות השוק המסורתיים, לטפח את שביעות רצון הלקוחות ולהגביר את הרווחיות. מכירה דרך אמזון מציעה אפיק חדשני, יעיל ורווחי לעסקים לשגשג בתחום המסחר הדיגיטלי.

השאר תגובה

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.