Scroll Top

תחזוקת אתרי אינטרנט

תחזוקת אתרי אינטרנט בצורה רציפה ועקבית חשובה מ-2 בחינות:

יצירת עניין ורלוונטיות ברמת התוכן לגולשים חדשים וחוזרים, על ידי מתן מידע חדש ועדכני נוכל למשוך בחזרה מבקרים ישנים ולעניין מבקרים חדשים בפעילותנו.
דירוג במנועי חיפוש: מנועי החיפוש מזהים את העדכונים והוספת התכנים ורואים בכך סימן חיובי לאיכות ועדכניות התכנים

1

עדכון והוספת תכנים לאתר על בסיס תקופתי

2
אופטימיזציה של תכנים ותגיות מטה 
3
שיפור ושינוי תכנים לחוויית משתמש טובה יותר

שירותינו כוללים:

עדכון והוספת תכנים לאתר על בסיס תקופתי (כתבות, חדשות, אירועים, מבצעים, מוצרים, שירותים ועוד).
ייזום וכתיבת תוכן ממוקד.
אופטימיזציה של תכנים, תגיות מטה, הוספת מילות מפתח מתאימות.
העלאה ועריכה של תמונות, סרטוני וידאו, באנרים.
ניתוח תנועת גולשים ואירועים באתר לצורך שיפור ושינוי תכנים לחוויית משתמש טובה יותר.
ארגון מחדש של תוכן האתר
שדרוגים ושיפורים בממשקי משתמש המאפשרים אופציה זו: חשוב מאוד לעדכן את המערכת והתוספים,
על מנת להגן על האתר מפריצות אבטחה והימנעות מתקלות שונות. בנוסף, ניתן להתקין תוספים והרחבות
חדשות כדי לסייע ולשפר את פעילות האתר ותחזוקתו השוטפת.
ביצוע גיבויים וטיפול בתקלות: יצירת גיבויים על בסיס קבוע כדי לשחזר את האתר במקרה של פריצה או
מחיקה, טיפול ופתרון תקלות שונות במידת האפשר.
שירות תחזוקת אתרי אינטרנט מתומחר על בסיס שעת עבודה וברכישה מראש של חבילת שעות ( מינימום 5 שעות ).
השירות מבוצע תוך הקפדה על מענה מהיר ומקצועי ומתן פתרונות לסוגים שונים של אתרים ורמות מורכבות.

השירות מיועד ללקוחות המבינים כי לא מספיקה השקעה ראשונית באתר יפה מבחינה גרפית ונדרשת פעילות שוטפת לאורך זמן הן מבחינת התוכן והנראות והן מהצד הטכנולוגי. אנו מציעים שירותי ניהול אתרים ותחזוקתם בצורה שוטפת לחברות, ארגונים ולקוחות פרטיים המתאימים לפרופיל זה.

החשיבות של תחזוקת אתרי אינטרנט שוטפת עבור נוכחות מקוונת מוצלחת

אתר אינטרנט חיוני לכל עסק המבקש לבסס נוכחות מקוונת חזקה. עם זאת, רק להחזיק אתר אינטרנט זה לא מספיק. כדי להבטיח שהאתר שלך יהיה יעיל בהגעה והבאה של קהל היעד שלך, חיוני לבצע תחזוקה שוטפת של האתר.

משפר את ביצועי האתר
תחזוקה שוטפת של האתר עוזרת לשפר את הביצועים הכוללים של האתר שלך. זה כולל הבטחה שהאתר שלך נטען במהירות, בעל עיצוב רספונסיבי ומותאם למנועי חיפוש. על ידי שמירת האתר שלך מעודכן, אתה יכול להבטיח שלמבקרים באתר שלך תהיה חווית משתמש חיובית ויש סיכוי גבוה יותר שיישארו באתר שלך זמן רב יותר.

משפר את אבטחת האתר
תחזוקת אתרי אינטרנט ממלאת גם תפקיד חיוני בשמירה על אבטחת האתר שלך. איומי סייבר הופכים נפוצים יותר ויותר, והאקרים מחפשים כל הזמן נקודות תורפה לניצול. על ידי ביצוע עדכונים שוטפים ובדיקות אבטחה, אתה יכול להבטיח שהאתר שלך מוגן מפני איומים פוטנציאליים, כגון תוכנות זדוניות ווירוסים.

שמירה על עדכון תוכן האתר שלך  
תחזוקה שוטפת של האתר מאפשרת לך גם לשמור על תוכן האתר שלך מעודכן ורלוונטי. זה כולל הוספת פוסטים חדשים בבלוג, עדכון דפי מוצר, וודא שהמידע באתר שלך מדויק. על ידי עדכון קבוע של תוכן האתר שלך, אתה יכול להבטיח שהמבקרים באתר שלך יהיו מעורבים יותר, מה שיכול להוביל להגדלת המכירות וההמרות.

משפר את חווית המשתמש
אתר אינטרנט מתוחזק היטב מספק חווית משתמש טובה יותר למבקרים. זה כולל תפריט ניווט ברור, תוכן קל לקריאה ותמונות מושכות. על ידי מתן חווית משתמש חיובית, אתה יכול לעודד מבקרים להישאר באתר שלך זמן רב יותר ולצרוך יותר מהתוכן שלך.

לסיכום, תחזוקת אתרי אינטרנט היא חיונית להצלחת העסק המקוון שלך. על ידי שיפור ביצועי האתר, שיפור אבטחת האתר, שמירה על תוכן עדכני  ושיפור חווית המשתמש, תוכל לבסס נוכחות מקוונת חזקה ולהשיג את היעדים העסקיים שלך.

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.