Scroll Top

בניית אתר מכירות לחברת KYT

בניית אתר מכירות

בניית אתר מכירות לטייצים מעוצבים של חברת KYT

במסגרת הפרויקט הקמנו אתר סחר אלקטרוני למכירה מוקדמת של מוצרי החברה על פלטפורמת Folyou

הפרויקט כלל מספר פגישות אפיון עם בעלי החברה שבמהלכם הגדרנו את צרכי העסק ומטרות האתר, הגדרנו קטגוריות ותכנים שנרצה להציג ללקוח, חנות מקוונת ואופציות רכישה תקנונים ונושאים משפטיים, בחירת פלטפורמה מתאימה לתקציב הלקוח, התאמה למובייל ועוד. בנושא העיצוב נעזרנו במשרד המיתוג של החברה Ira Ginzburg ltd כך שנראות האתר תתאים לשפה העיצובית והמיתוגית שפותחה לחברה. יצרנו תכנים קצרים בשפה הפונה לקהל היעד של המותג וכתבנו תקנונים לפעילות החנות המקוונת האתר חובר למערכות ניתור נתונים של
גוגל ולמספר מערכות סליקה מתקדמות דוגמת פייפאל PayMe , z-credit.
בשלב העליה לאוויר חיברנו את האתר לדומיין, נתנו פתרון אחסון וסדרנו את כל התכנים לפי דרישות SEO בהתייחסות לפרמטרים כמו meta tags, מילות מפתח, H1 וכו’

האתר אופיין כפונקציונלי רזה ונקי עם תוכן מצומצם לקהל היעד ומעט רקע על החברה ויעדיה התכנות בוצע בעזרתם של חברת folyou אשר סיפקו מענה מצוין וזמינות גבוהה לכל בעיה ושאלה. בניית אתר לעסק הנו תהליך מורכב עם מספר רב של נושאים לביצוע וסנכרון ביניהם הכוללים בין השאר אפיון, תהליכי זרימה ועיצוב, חווית משתמש וממשק משתמש, SEO, ניתוח מתחרים ועוד.

על חברת KYT
המותג KYT מתמחה באופנת קזואל לנשים ומייצר קולקציות איכותיות, אופנתיות ומחמיאות של מכנסי טייץ’ / leggings לנשים ולילדות/ בבסיס היצירה עומד הרעיון כי את הטייצים השונים נוח ללבוש כל יום ולאורך כל היום תוכלי ללבוש אותו גם לעבודה וגם לבילוי. את הפעילות מובילים צמד יזמים ישראלים אלכס ונטליה.תושבים חוזרים הגרים בארץ הרבה שנים, שעבדו וטיילו בעולם ונחשפו לאופנה, סטייל, סגנון חיים ומוצרים איכותיים.

השלבים החשובים באפיון מבנה של אתר מסחר אלקטרוני

ככל שאנו צוללים עמוק יותר לתוך העידן הנוכחי, המסחר האלקטרוני מתגלה כמודל עסקי משכנע. אפיון ושינוי המבנה של אתר מסחר אלקטרוני אינו משימה של מה בכך, אך לא ניתן להמעיט בחשיבותו. בליבו של עסק מקוון נמצא אתר הסחר שלו, המשמש כחלון הראווה הווירטואלי שלו. אתר בנוי היטב הוא היסוד של עסק מסחר אלקטרוני משגשג, המניע את מעורבות הלקוחות, מטפח המרות ומניע צמיחה עסקית. זו משימה שכוללת תכנון מכוון ויישום אסטרטגי. במאמר הנוכחי נפרט על התהליך הזה.

הבנת העסק וקהל היעד שלך

לפני שתתחיל במשימה של בניית אתר מכירות, הבנת העסק וקהל היעד שלך מניחה את הבסיס לשלבים הבאים. פענוח הניואנסים של היצע המוצרים שלך, הצעת המכירה הייחודית של המותג שלך (USP), וזיהוי האפיון הדמוגרפי של הלקוחות שלך היא עמוד השדרה להקמת אתר מסחר אלקטרוני. האם המוצרים שלך פונים לשוק נישה או לקהל רחב יותר? איזו בעיה המוצר שלך פותר, וכיצד הוא יכול להוסיף ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלך? מענה על שאלות אלו ינחה אותך באפיון מבנה אתר המתאים למודל העסקי ומתקשר עם הקהל שלך.

ארכיטקטורת אתר וניווט

שלב חיוני בתהליך הוא תכנון ארכיטקטורת האתר ומבנה ניווט אינטואיטיבי. שקול, מהי הדרך הטבעית ביותר שמבקר יעבור כדי להגיע למוצר החל מדף הבית? מבנה אתר אינטואיטיבי דומה לחנות כלבו מאורגנת היטב, שבה כל קטגוריית מוצר, תת קטגוריה ודף מוצר מאורגנים בצורה הגיונית. סרגל ניווט ידידותי למשתמש ופונקציית חיפוש עם מסננים יכולים לפשט את התהליך הזה, להפחית את החיכוך של הלקוחות ולשפר את חווית המשתמש.

דפי מוצר ותיאורים

ללא ספק המרכיבים הקריטיים ביותר של אתר מסחר אלקטרוני הם דפי המוצר. האם הם מספקים את כל המידע הדרוש לקונה פוטנציאלי כדי לקבל החלטת רכישה? יצירת תיאורי מוצרים מפורטים המדגישים את התכונות, היתרונות והשימושים של המוצר היא חיונית. הכללת תמונות באיכות גבוהה מכמה זוויות, סרטונים, מדריכי מידות וביקורות של לקוחות יכולה לשפר משמעותית את כושר השכנוע וההמרות של דפי המוצר שלך.

תהליך תשלום חלק

האם לקוחות יכולים לעבור בצורה חלקה מהוספת פריטים לעגלת הקניות שלהם לביצוע רכישה? תהליך קופה יעיל יכול להפחית באופן דרסטי את שיעורי נטישת העגלה. שקול להציע אפשרויות תשלום לאורחים, שיטות תשלום מרובות ומדיניות משלוח והחזרה שקופה כדי להגביר את אמון הלקוחות בהשלמת הרכישה.

קידום אתרים וביצועי אתרים

SEO ממלא תפקיד מרכזי בנראות של אתר המסחר האלקטרוני שלך. שימוש במחקר מילות מפתח, יצירת כתובות אתר ידידותיות לקידום אתרים, אופטימיזציה של כותרות דפים ושילוב מטא תיאורים יכולים לשפר את דירוג האתר שלך בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. האם האתר שלך נטען במהירות והאם הוא מותאם לנייד? שיפור מהירות האתר והבטחת חוויית מובייל חלקה הם תחומים מרכזיים נוספים שיש לקחת בחשבון לשיפור ביצועי האתר ו-SEO.

לסיכום, אפיון המבנה של אתר המכירות הוא משימה רב-גונית הכוללת הבנת העסק והקהל שלך, תכנון מבנה אתר אינטואיטיבי, יצירת דפי מוצר מושכים, הבטחת תהליך תשלום חלק ואופטימיזציה לקידום אתרים וביצועי האתר. על ידי התייחסות לכל אחד מהשלבים הללו, תוכל ליצור אתר מסחר אלקטרוני שלא רק כובש את הקהל שלך אלא גם מניע צמיחה עסקית.

בניית אתר מכירות תוך התחשבות במגמות עדכניות בעיצוב UXUI ואופטימיזציה – סטודיו מוזי עיצוב אתרים

השאר תגובה

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.