Scroll Top

קידום אורגני בגוגל על ידי לינקים

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל בעזרת לינקים חיצוניים הנה שיטה נפוצה שעוזרת במידה ניכרת לקידום האתר שלנו במנוע החיפוש של גוגל.

כשמדובר באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), אחד הגורמים החשובים ביותר הוא השימוש בקישורים חיצוניים. קישורים חיצוניים הם קישורים מאתרים אחרים המפנים אל האתר שלך. קישורים אלו הם גורם חשוב שגוגל משתמש בו כדי לדרג אתרים בתוצאות החיפוש שלה. אבל למה קישורים חיצוניים כל כך חשובים? גוגל משתמשת בקישורים חיצוניים כדרך לקבוע את האיכות והרלוונטיות של תוכן האתר שלך. בעיקרו של דבר, ככל שיש לך יותר קישורים חיצוניים המפנים לאתר שלך, כך גדל הסיכוי שגוגל תתחשב באתר שלך כמקור מידע סמכותי ובעל ערך. עם זאת, לא כל הקישורים החיצוניים שווים באיכותם. גוגל לוקחת בחשבון את האיכות והרלוונטיות של האתר המקשר בעת קביעת ההשפעה של קישורים חיצוניים על הדירוג שלך במנועי החיפוש.

החשיבות של קישורים חיצוניים באיכות גבוהה
כפי שצוין קודם לכן, קישורים חיצוניים ממלאים תפקיד חשוב בקידום אתרים. אבל לא כל הקישורים החיצוניים שווים באיכותם. קישורים חיצוניים באיכות גבוהה מאתרים מוסמכים בענף שלך יכולים להשפיע באופן משמעותי על הדירוג שלך במנועי החיפוש. כאשר אתרים אחרים מוציאים קישורים לאתר שלך, זה מסמן לגוגל שהאתר שלך הוא מקור מידע בעל ערך ואמין.  ובכך, יש סיכוי גבוה יותר שגוגל תדרג את האתר שלך גבוה יותר בתוצאות החיפוש שלו. אבל איך משיגים קישורים חיצוניים איכותיים? אחת הדרכים הנפוצות היא ליצור תוכן איכותי שאתרים אחרים ירצו לקשר אליו. זה יכול להיות כל דבר, החל מפוסטים ומאמרים בבלוג ועד תמונות וסרטונים. המפתח הוא ליצור תוכן שהוא גם אינפורמטיבי וגם מעניין. אם התוכן שלך בעל ערך ורלוונטי לקהל היעד שלך, סביר יותר שאתרים אחרים יקשרו אליו.

ישנם מספר עקרונות בקביעת איכות הדפים שמהם נרצה להוציא לינקים לאתר שלנו:

העיקרון המרכזי הוא להתנהג בצורה טבעית ולפי השכל הישר של גולשי האינטרנט.
ישנם מספר שאלות שצריך לשאול כדי להבין האם זה תואם לרצון הגולשים:
האם הדף המקשר נראה איכותי לגולש האינטרנט הממוצע?
האם יש לדף תוכן מעניין?
באיזה מידה התוכן קשור לאתר שלי?
האם זה הגיוני שיש קישורים מדף האינטרנט לאתר שלך?
במידה וכל התשובות חיוביות אז דף האינטרנט כשיר להוצאת לינקים לאתר שלך. האלגוריתם של גוגל מנסה לחקות את השכל הישר של הגולש. ואנו צריכים לפעול לפי עקרון זה ולא לפי כל מיני שיטות אחרות שפותחו.

כתיבת פוסטים / תוכן לאתרים לצורך קבלת קישורים
תוכן מתארח כולל כתיבת פוסטים בבלוג עבור אתרים אחרים בענף שלך או אתרים בעלי תפוצה וסמכותיות רבה ( לדוגמא וואלה, או גלובס ). בתמורה לתוכן, בדרך כלל תקבל קישור חזרה לאתר שלך. זו יכולה להיות דרך מצוינת לבנות קישורים חיצוניים ולהגדיל את החשיפה של האתר שלך. כאשר כותבים תוכן לאתרים חיצוניים, חשוב לבחור אתרים שרלוונטיים לענף שלך ובעלי נוכחות חזקה באינטרנט. זה יבטיח שהקישורים שתקבל יהיו איכותיים וישפיעו לטובה על הדירוג שלך במנועי החיפוש.

לינקים אוטומטיים:
לינקים שנוצרו בצורה אוטומטית בשיטות שונות לא מוסיפים לדירוג האתר ואף גורעים ממנו. גוגל לא אוהבים את השיטה הנ”ל ובצדק ובמידה וקיימים קישורים חיצוניים רבים בשיטה הזאת נדרש לטפל בזה ולהיפטר מהקישורים הללו.

הימנע מטכניקות קידום אורגני בגוגל של “Black Hat”
בעוד שקישורים חיצוניים יכולים להיות דרך יעילה לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, חשוב להימנע מטכניקות SEO “שחורות”. אלו הן טקטיקות שנועדו לתמרן את דירוג מנועי החיפוש ועלולות לגרום לקנסות או אפילו להימחק לחלוטין מתוצאות החיפוש. כמה טכניקות נפוצות לקידום אתרים בדרך הזו כוללות קניית קישורים, אתרי אינדקס ומילוי מילות מפתח. טקטיקות אלו אינן אתיות ועלולות לפגוע במוניטין ובדירוג האתר שלך בטווח הארוך. במקום זאת, התמקד בבניית קישורים חיצוניים באיכות גבוהה באמצעים אתיים ולגיטימיים. משמעות הדבר היא יצירת תוכן בעל ערך, יצירת נטוורקינג עם אתרים אחרים בתעשייה שלך, ויצירת מעורבות עם קהל היעד שלך.

שימוש בקישורים נכנסים מאתרים שונים היא שיטה נפוצה ויעילה לקידום בגוגל אולם יש לבצע אותה לפי הכללים של האלגוריתם של גוגל כדי לקבל תוצאות יעילות לטווח ארוך.

שימוש ב PageRank כמדד לאיכות הקישורים:
מנהלי אתרים רבים רוצים רק לקבל קישורים נכנסים מדפים עם PageRank מסוים. לפי גוגל אין למדד הזה חשיבות רבה לדוגמא אתר אינטרנט באיכות גבוהה אשר מוסיף דף חדש, הדף יקבל דירוג אפס בהתחלה אבל הוא עדיין יכול להיות טוב מאוד להוצאת לינק , בנוסף הדירוג יכול להשתנות לדירוג גבוה אחרי תקופה קצרה. מה שחשוב זה הדירוג של האתר ולא הדפים הספציפיים. עוד דבר שצריך לדעת זה שה PageRank הפומבי שונה מזה שגוגל נותנת לדף בפועל באמצעות האלגוריתם שלה.

לסיכום – קישורים חיצוניים הם מרכיב חיוני בביצוע קידום אורגני בגוגל. על ידי בניית קישורים חיצוניים באיכות גבוהה מאתרים סמכותיים ובמיוחד בענף שלך, תוכל לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש ולהגדיל את הנראות והחשיפה שלך באינטרנט.

השאר תגובה

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.